LELELELEH update 8D

Well this is awkward.. Ni vet att jag skrev ett damp inlägg om tele2, det var nån från Tele2 som kommenterade det och ja... AWKWARD. HOWEVER. Har inte hunnit sitta vid datan typ nånting de senaste dagarna e___e har typ.. Varit med Klas och städat! Rensade garderoben igår! Det blev en halv svart sopsäck med saker att kasta (y) *stolt chey* Det behövdes verkligen xD
Igår var vi hemma hos Lars för han fyllde 15. Hehe. Klas gav han powerking, kan vara bra att ha lixom xD Eh och idag var vi.. Hos hans släktingar? Har verkligen ingen aning om vilka de var OwO Får fråga xD Ja och innan var vi med hans morbror på stan hehe (y) Sen var jag med Lovisa, Elin, Greta och Alicia och åt på Minako ^^ GOTT!? Ja det är det jag har hållt på med 8D Och strykt. Mycket. Heter det så..? Strykit..? Strukit..? STRUKIT HETER DET. Haha dålig jag är, vet att det heter strukit bara för att det slutade komma sånt därnt rött majs under texten när jag skrev det </3
Imorgon ska Klas börja sova här, yayay 8D Vi ska typ äta middag innan, med familjen alltså.. Awkward.. e___e
Okej. Jag lägger upp bilder sen när jag var hos pappa när jag praoade på Bomans. Snabb tjej (y)
Hehe I told you I just sit around waiting for people to die while playing Sims, heheheh
Aleksi hihihihi vilket liv jag har :(
Riku HEHEHEH omg tönt jag är <///3
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0