Detta är ett långt inlägg.

Hej mina vänner, hur mår ni egentligen? Har på riktigt dåligt samvete för jag inte bloggat typ nåt på sistone OwO Konmmer inte kunna göra det på ett tag heller D: Har lixom musik, gymnastik och slöjd redovisning i veckan och dessutom fysik prov D: VARFÖR MÅSTE ALLA SÄR LÄRARE LÄGGA ALLT PÅ SAMMA GÅNG FÖR!?!?!?
However, sa jag att jag fick mvg på spanska muntliga? e________e det gjorde jag säkert!
HOWEVER (mitt favvoord), det var fest med Nelly i Stockholm. Köpte julklapp till farmor och farfar, pappa och Anna-Karin, Yulia, Elin och Alicia. Köpte lego till Ellie i julklapp förut men sen kom jag ju på att jag skulle köpt ätpinnar till honom, så himla dumt D: Men jag köpte dom i alla fall, så han får dom typ när han fyller år xD Så söta ♥ Så satt jag och slog in dom på kvällen, hehe ^^
I lördags fyllde min lilla Gretus 15 så igår hade hon middag hemma hos sig. Det var fest! Jag gav henne iaf nagelfil och body slpash för det sa hon att hon ville ha, sen typ en nessesär och body butter xD Vi får se sen om jag har tur och hon lägger upp en bild på sin blogg så jag kan sno den ^^
Haha jag sov hos Greta igår för jag inte orkade åka hem. Hon har en dubbelsäng men när hennes syster flyttade hemifrån tog hon ena madrassen med sig så det är lixom bara halva sängen kvar. Så vakna jag mitt i natten så är hon inte där! Neh då ligger min raring på golvet och sover för jag tog för mycket plats D: Har jättedåligt samvete :(
HAHAHA jag och Greta gjorde en ny svensk beatboxing video! Klas och hans små vännor Rasmus (som förresten la till mig på facebook, lite festligt sådär) och Oliver skulle göra en videorespons på den. Dom har mycket att leva upp till om jag får säga det själv!
Imorgon har vi studiedag! Då blir det till att åka till Stockholm igen med Gretus ^^ Ska shoppa lite mer julklappar, hehe. Hm........ vilka har jag kvar till? Mamma, Jamie, Jessica, Rebecca, Joel, Soichiro, Jasper och Steven, det är dom 8D Nej vänta Isa och Bianca också e_______e Och nej jag förväntar mig inte att ni ska veta vilka alla dom är 8D
Sen så ska jag jobba imorgon kväll också ^^ Duktig som jag är BAD jag om att få göra det bara för vi hade studiedag xD
-wtf..? So not true. Random bild från när jesso blogga på min data för att fylla ut och för jag typ inte har några andra jag inte publicerat

Ja och nästa tisdag är det lucia. Vi har tränat... 3 gånger? Haha och så sjunger vi värsta tant sångerna som man aldrig hört förut. Och vi ska ha det utomhus så man kommer typ frysa ihjäl D: Visserligen kunde jag fortfarande ha mina tygisar på mig idag när jag hämta lite stuffs hos min söta mormor, men folk skriver ju på facebook att det snöar nu D: Och så är dom glada för det, wtf? OwO Snö är bara kallt och eländigt! Men snö på jul och nyår ska man ha :) Då blir det till att ta fram vinterskorna imorgon då.. :/
De svenska vintrarna är mycket hårda. Bild från balkongen för nåt år sen xD
MIN NATHY PATHY ÄR SJUK! Han hade typ kräkts massa igår D: Men han mådde bättre nu, dom trodde det var ersättningsmjölken han fått ^^
Världens sötaste Nathy Pathy eller världens sötaste Nathy Pathy..? ♥

...... Jag trodde att jag skulle till att plugga när jag satte mig vid datan, men ICKE SA NICKE jag skrev Sveriges längsta blogginlägg 8D Och bara för att jag har skönaste knapparna på datan kan jag skriva ett till :)

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0