weekend 8D

Hello folks! Hann inte blogga igår för jag hann typ bara duscha när jag kom hem och sen var jag tvungen att gå till jobbet xD Ska jobba idag med, men imorgon blir det inget 8D Då fyller min lilla Gretus år och jag ska till Stöckhölm och shöppa julklappar men typ ingen kan... JAG VET SKA RINGA ANNA och kolla om hon är ledig i helgen men det är hon antagligen inte xD
Snugga cheys?
Ja nu sitter jag vid datan här innan jag ska gå då. Typ kollar på massa vlogs jag missat, lite jobbigt faktiskt D: Ja... eh........ På söndag blir det wok hos Greta 8D Köpte present till henne när jag var i Linköping så det är klart i alla fall, hehe.
Mamma och Bellie kom hem med mat från Nancys. Men inte till mig. Det är alltid så. Så jag har pms nu för jag måste äta pannkakor -.-' Hejdå. Nu ska jag gå. Och dampa sönder.
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0