Yayayay Klas <3

Haha ett litet kort inlägg om att Klas kom idag 8D Skulle till stan med Greta för att köpa en julklapp till Klas. Så när jag kommer hem till henne sover hon fortfarande e___e Och eftersom jag inte har några andra vänner fick jag snällt sitta och vänta i en timma! Jag köpte i alla fall en present. Eller rättare sagt fyra. Haha men dom är sjuka </3 Han hade inte hunnit köpa nåt så han ska göra det imorgon så ger vi varandra sakerna då ^^ Sa till honom att inte köpa något seriöst i alla fall xD
Eh.. Ja han träffade sin systerkaka så mötte jag dom och vi gick hem ^^ Vi gjorde... Inget speciellt faktiskt xD Typ åt gurka haha. Nej folk nu ska jag sova, adjöken!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0