Alla hjärtans dag <3

Då var det alla hjärtans dag! Hur har ni firat? :) Själv har jag inte firat mycket allt, bara varit hemma med familjen och ätit tacos, men det är ju gott så det gör inget! :D
Som sagt gick det inte att lägga in några bilder igår, så jag lägger in några idag :)
Elliot och Jamie på stranden i Odensvi i somras <3
Världens bäst bror ♥
Jamie och Elliot vid Kyrksjön ♥
Jag och Elliot :) Och så skuggan av mamma ;D
Jag hade en underbar sommar, och jag vet att den här kommer bli minst lika bra! Jag längtar verkligen jättemycket!! Om två veckor är det sportlov, och sen är det inte så länge tills det är påsk och till slut sommar.. Vi får hoppas att tiden går fort!
Ha en fortsatt bra alla hjärtans dag ♥ ♥
Veronica

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack söta du! :)

2011-02-14 @ 19:17:27
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Greta~ ^^

Haha jag diggar Jamies frisyr i första bilden! XDD

2011-02-15 @ 17:12:08
URL: http://gritzhen.blogg.se/
Postat av: lollo

men de va ju gott iaf! <3 jag åt äcklig mat :(

2011-02-16 @ 20:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0