Arrivederci!

Idag hade vi bip-test på idrotten, inte kul :( Men hur som helst, vi fick sluta efter det och då drog jag och Greta till stan och köpte en present till Lovisa. Jag skulle vilja skriva vad vi köpte här och nu, men det går ju inte! På fredag (om jag hinner sitta då) ;D ♥ Mamma tyckte iallafall att det blev bra ^^
Imorgon har vi engelska prov och kemi förhör, jättekul, så tummen upp på den! Har legat i sängen och pluggat massa, så nu är jag dessutom jättetrött... :( Jag vill sova nu :D
Tänkte ta en bild på mig och min underbara Greta och lägga in här nu, men eftersom Facebooks nya sätt att se bilder är stört dåligt så går det inte (har ingen högerklick på datamusen heller) ;(
Jo, angående rubriken, jag håller på att plugga italienska, så det så! Dagens ord :D
Arrivederci,  Veronica

Kommentarer
Postat av: Bunny

Gud ja, jag älskar Thriving Ivory! Och jag haaatar bip-test :<

2011-02-26 @ 21:42:32
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0