LYCKA!

Hallå där! Idag var jag, pappa, Nellie, Joel och Alex i skogen eftersom Anna-Karin jobbade. Vi grillade korv, och det är ju gott, men det känns som att det fortfarande är liiite för kallt ute!
Sophia var hos pappa igår också, men hon åkte hem sen :(
MELODIFESTIVALEN HAR BÖRJAT, JAAA! Det är ju ganska tråkigt nu i början, för då är det en massa dåliga.. Det ska bli roligare i själva finalen :D
Förra året var det ju då Jon Lilygreen som jag hejade på, och som blev min nya idol, så vi får väl se vem det blir iår!
Jag måstge berätta något fantastiskt! Jag skrev i en av medlemmarna i Thriving Ivorys logg på facebook och han svarade! Jag sa att jag tycker att dom är jättebra och att jag hoppas att dom kan komma till Sverige nån gång, och han svarade att dom vill det och så sa han tack :D Jag blev lätt panikslagen! XD
Vi har fysikprov imorgon, så jag måste nog sova nu.. Godnatt på er!
Veronica

Kommentarer
Postat av: Soff ^^

naaa va roligt! :)

2011-02-07 @ 08:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0