Mamma jag är glad!

Förutom att jag är i skolan så är jag väldigt glad! I helgen kopierade jag en grej som sångaren i >Thriving Ivory sa i en intervju och la upp det på Thriving Ivorys sida på Facebook, och tror ni inte att pianisten kommenterar! Jag är så sjukt glad!!

Dessutom har jag beställt ett linne, en t-shirt och knappar från Paolos hemsida, så jag längtar verkligen tills dom kommer!! Tyvärr så tror jag däremot att dom kommer nästa vecka när jag är i fjällen :/

Jaa! Jag ska till fjällen med kusinerna iår igen, men iår ska inte Marcus med. Och liften har typ stängt igen, så vi kommer nog behöva åka någon annan stans, men ändå! Ser iallafall väldigt mycket fram emot det, för det ska bli kul att åka lånfärdsskidor och skoter ^^

På fredag ska jagpå födelsedagsmiddag hos Lollo, så imorgon ska jag och Greta ner på stan för att köpa en present till henne. Jag tänker att vi kanske kan köpa något tillsammans så kan hon få något lite större istället :D

Det är tio minuter kvar till lunchen, så jag ska nog gå och äta snart... (vi har håltimma nu)



Det här är ju då t-shirten som jag har beställt ^^ Lägger upp bilder på allt när det kommer :D

Veronica

Kommentarer
Postat av: l

hahha åh sötnos älskar dig du e bäst!

2011-02-23 @ 17:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0