Muffins

Hallå där alla barn! :D Sitter här vid datan och är seg, jag orkar inte göra nåt.. Mamma undra om jag skulle äta, men jag orkar inte.. Det är ändå rester så jag kan värma sen :D
Idag hade vi två håltimmar i skolan, så på den första bakade jag, Greta och Becka muffins, mums! Det blev chokladmuffins, och dom blev faktiskt lyckade! :O På den andra håltimman var jag hos mormor och vattnade blommorna och så, ja...
Egentligen har jag inte sådär jättemycket att skriva om eftersom det är vanlig skolvecka och inget händer...
MEN! På fredag ska ju jag till Pershagen och sova så då kommer jag ha massa att skriva om! :D
Ungefär sådär såg våra muffins ut.. MUMS ♥ ♥

Veronica

Kommentarer
Postat av: Soff ^^

lyx att ni bara kan baka!

2011-02-02 @ 17:49:23
URL: http://soooffaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0