Plugg!

Hejhej! Har verkligen inte tid att skriva, så jag gör det riktigt snabbt! Idag måste jag plugga heeela dagen verkligen, eftersom vi har svenska och engelska-förhör och so:prov imorgon! Tur att vi inte hade någon idrott idag så man fick gå en tidigare iallafall.. Det ska bli riktigt skönt när allt är klart! Som sagt ska jag till Romme med skolan på fredag, så jag kommer tyvärr inte hinna blogg något varken då eller imorgon, eftersom jag ska sova i Pershegn med Greta då. Men på lördag kommer jag blogga! Och vem vet, jag kanske hinner lite på fredag på kvällen också om jag har tur ;) Önska mig lycka till imorgon! ♥
En liten bild på Greeeta :D ♥
Romme förra året :)
Nej, nu måste jag plugga!!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0