P.s I love you

Då var man hemma igen. Förra veckan såg ju jag och Molly på P.s I love you, så jag tänkte att jag skulle skriva lite om den här nu :)
För det första så Gerard Butler, jag menar snälla?? ♥ Hilary Swank spelar den andra huvudrollen som Holly.
Filmen handlar ju då om att Hollys man, Gerry dör i cancer ;( Sen får hon en massa brev av honom efter det på olika sätt, som han skrivit innan och som handlar om hur hon ska gå vidare med sitt liv.
Jag hinner tyvärr inte skriva så mycket just nu, men jag måste säga att det är en sjukt bra film, men också väldigt sorglig!  Jag rekommenderar den verkligen för er alla!
Molly var däremot väldigt okänslig när vi såg på den. Hon grät inte någonting och somnade på slutet!! Hur dum får man egentligen bli?? :(
Veronica

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tror det var ganska kort innan för jag hade inte hört att dom ändrat. Men det var massa där som var under 18 som köade med mig, och som kom in senare men dom fick som sagt stå på balkongen.

Ja men gud va trist!! :( Hoppas verkligen att han kommer tillbaka i år!

2011-02-20 @ 17:58:02
URL: http://lilyanlinnea.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja men jag har pratat med hans crew och de sa att han älskade sverige och att han skulle komma tillbaka nångång så hoppas så snart som möjligt! haha

2011-02-21 @ 11:36:37
URL: http://lilyanlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0