Seeeegt!

Idag har jag haft spanska prov, och det gick väl helt okej tror jag... Nu sitter jag här vid datan hos pappa, inte för att jag vill, men för att jag måste blogga innan jag går och lägger mig. Ni förstår att vårat internet är läskigt snabbt, och det har krashat typ gånger sen jag satt mig. Kommer förmodligen drömma mardrömmar om mitt snabba internet som springer ifrån mig ute i skogen så jag inte hittar hem! :O
Som sagt, seg dag... men för en stund sen var jag upp och hämtade russin, keso och saft :D Bästa blandningen, jag vet...

Jag har setat och letat efter Paolo Nutini bloggar, men antingen kommer jag bara till hans hemsida eller till någons blogg där det bara finns några enstaka Paolo inlägg.. :( Jag får helt enkelt ta och fortsätta min jakt imorgon, så önska mig lycka till på den! ^^

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0