Yes <3

Hejsan barnen! Har tyvärr inte haft tid att blogga så mycket i veckan, vilket beror på att min syster inte tycker om mig så hon låter mig inte ha datan :( Men nu är jag hos pappa, så nu ni :D

Igår sov jag, Elin, Greta och Alicia hos mormor i Pershagen. Jag halkade och skadade mitt lilla ben :( Men annars hade vi det bra! :D Men tro det eller ej, den där dvd-spelaren tog inte brända skivor! JAG BLEV SÅ ARG!! Men jag får så P.s I love you nästa fredag, orkar inte vänta :(

Jag har just hittat några låtar på Youtube med Thriving Ivory som jag inte hört förut. Bland annat den här, som  var så sjukt bra att jag var tvungen att lägga in den!
Jättefin ♥ ♥

Det bästa tycker jag är ''I swear to God I think I'm losing my mind over nothing at all, she must think I'm crazy''
Så underbar låt, det är nu min favvolåt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0