Bus med en Gunna

Hejsan hejsan alla sötnosar! <3 Nu är jag hos farmor och farfar med en Gunna. (Gunnan=Greta) Vi sov ju hos min fader igår :D Idag har vi bakat biskvier, och ja, man kan ju diskutera om dom blev fina eller inte.. Men dom smakade ju bra iaf! :D Igår spelade vi Mario Kart och idag kopplade vi in vårat Wii ^^ Jag blev helt underbart överlycklig när jag fick veta att vi hade Wii Sports! :D
Jesso visste inte vart skivan med P.s I love you var så jag fick ta Shrek istället :@ Jag blir så ledsen ;( Men vi får se den nästa vecka istället! Ikväll ska vi se Eclipse, myyys, och pyyyyyys.
Jag och Greta är två busungar. Busiga, helt enkelt. Vi åt middag för en liten stund sen och nu sitter vi vid datan och smockar i oss godis som aldrig förr :D
En liten busig bild på mig och Greta ^^

P.S, till alla mina underbara medmänniskor! Gå med i ''Jag är Lady Gagana, jag gör som jag vill'' på facebook, jag behöver erat stöd! <3

Veronica


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack, visst är han! :)



Okej, jag var med nära & kära.

2011-01-29 @ 19:39:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Soff ^^

va söta ni är :P

2011-01-31 @ 22:32:50
URL: http://soooffaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0