Hemma igen!

Hej alla! Nu har jag kommit hem från Småland! Jag träffade Maja och Tom och sov hos dom en natt. Jag har haft det jättemysigt och jag hoppas att ni också haft det! På nyår var vi bara hemma :)
Bilder kommer senare eftersom de är i mammas kamera :P
Jag har inte sådär jättemycket tid på mig att blogga för efter maten ska jag till Greta och sova där eftersom vi ska till Stockholm tillsammans imorgon. Men jag kan iallafall underhålla er med några bilder på en väldigt vacker person :D
Paolo..
Paolo...
och Paolo! Jag älskar min Paolo! :D <3
Gott nytt år i efterskott och ha en trevlig kväll ;) <3
Veronica

Kommentarer
Postat av: 美杏花ちゃん - BiancaChan

SV: Härligt ^^

Jo det är bra med mig också ^^<3

2011-01-07 @ 11:36:32
URL: http://biancaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0