Seg tjockisdag

Hejhej! Nu hann jag sitta vid datan lite, och dessutom kom jag ihåg att blogga! :D Är man bra så är man ;)
Idag har förmodligen varit en av dom värsta tjockisdagarna på länge. Känns det som iallafall... Har dessutom varit Jag har stoppat i mig muffins med glass, choklad och en och en halv chokladboll! Vincent åt en halva när han skulle smaka, och jag är fortfarande lite ledsen över det :( Men som tur är så har vi iallafall haft idrott idag, och jag känner att det var mycket välbehöveligt!
Måste gå till affären sen. Jesso tvingar mig för hon ska baka och hon behöver smör. Jag kommer inte smaka! Men då slipper ju jag diska efter middagen iaf :D
Idag var jag uppe hos sjuksyster och skulle hämta alvedon för jag hade ont i huvet. Så börja hon massera mig för o se om jag var spänd och huvudvärken berodde på det, och jag var jättespänd! :O Hon sa att jag skulle be o få massage, att jag skulle ha sån där värmekudde och klä på mig mer. Så ikväll ska jag tvinga mamma att massera mig och ta med mig värmekudden när jag ska sova :D Och imorgon blir det sjal och kofta! :)
Passade även på att mäta mig, och jag var typ 1,62! ;O Är man stor så är man :D
Fick just reda på att vi ska äta på pizzan idag, fett nice! Som sagt, tjockisdag...
Jag vet att ni blir sugna! Men inte jag :D
P.s, det där är inte mina muffins!
Veronica

Kommentarer
Postat av: GRETAAAAAAAAAA ( vild )

Men bajsröv köp pizza till mig :@:@



Och haha mer kläder, borde inte jag vara jättespänd då? XD

2011-01-26 @ 18:34:05
URL: http://gritzhen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0