... And a bit of Samu~

Nu är jag på affären med Molly igen! Ska köpa ägg, sås, lingonsylt och kanske ett fiskespö (wtf?).
Hade det hur mysigt som helst med Bianca igår! Först var vi bara ute och gick i regnet, sen fikade vi, kollade på flaggor och var inne ^^ Känns tråkigt att jag vet att jag inte kommer kunna träffa henne på hur länge som helst nu :( Eller förresten kanske hon skulle komma till Stockholm i Augusti, så vi får väl hoppas på att vi kan ses då! ^^

Igår kom Becky, hennes mage är huge nu! ^^ Fick en present av henne, en grej som man hänger örhängen på. Ska visa på bloggen när jag kan, jag älskar den! Har över 70 par örhängen så det kändes ju passande! ^^


Blev bara på Samu humör ^^

Adjöken ~

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0