EY YO, I'M (kinda) BACK!

Sitter här på landhandeln i Odensvi med Molly nu, haha. Dom har en data med internet nu, hur awsome som helst ju! 10/påbörjat halvtimma, not bad, not bad ;)

Molly är här nu, och Anna och Mattias kommer till oss idag med kusinerna Danny och Emelie ^^
Snart kommer Becky också, kanske Jesso med :P

Har varit med Maja i Västervik också, och köpte lite grejjs ^^
Auktion på lördag (yaaay..), och ska träffa lilla Bianca! Jag saknar henne, men tycker synd om Greta som inte kommer kunna träffa henne D: Bianca kommer till Vimmerby så mamma skjutsar mig dit, tar nyp en halvtimma och köra så 8D

Varit nere på stranden och tagit kort, spännande va? Dom blev lika fula som förra året, var inte för förväntansfulla. Ska överlåta komputööörn till Molly nu, adjö, och hoppas ni har det bra! Be back soon ^^

Förresten lyssnar jag på Musiqq nu, sommarens lyckligaste ögonblick! :D

Veronica


Kommentarer
Postat av: Ai

Hej~.. Jag säljer lite Johnny's grejer på min blogg om du skulle vara intresserad ^_^ thank you~!

2011-07-14 @ 23:54:35
URL: http://whataisaid.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0