Med Bianca ~

NU MINA VÄNNER, är jag här med ett litet inlägg! Jag är hemma hos Biancas låtsasmammas föräldrar i Vimmerby ^^ Tycker synd om Greta som är på Gotland och inte kunde komma med D:
Mamma, Elliot, Molly och Jamie är också här i Vimmerby, men nu ska dom handla och så, och sen ska vi hem :(
Imorgon åker Bianca till Köpenhamn, vet inte när vi kommer träffas igen, buhu :/
Så nu ska jag väl ta och utnyttja den lilla tiden vi har kvar! ^^
Kan bara berätta att i lördags var vi på auktionen i Odensvi, och det var väl kul ^^ Då åkte kusinerna hem :p Och idag kommer Becky ^^
Nu slutar jag blogga, men kommer snart tillbaka med ett nytt inlägg! :D ♥
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0