And off I go!

Det här får bli det sista inlägget innan jag åker till landet!
Mamma slutar vid tre-tiden idag, så då åker vi så snabbt vi kan. Tråkigt att det ska regna idag igen.. Menmen :) Det som är bäst med att åka till landet är att jag får bestämma musiken i bilen, så idag blir det Sunrise Avenue all the way! :D
peddo-blicken Elliot ger..
Syns ju inte så bra på bilden, men idag är det myskläder som gäller!
Förstår inte hur jag ska klara mig utan datan hela sommaren, och både min mobil och min iPod är trasiga, så jag kommer få klara mig utan musik och framförallt Musiqq hela sommaren, usch D:
Tici vai nē, mums citiem nav ko skaust ♥

Tu esi pirmā manā ziemassvētku sarakstā ♥

OK, saki nav nav
Man brīvā laiki tik daudz
OK, dzirdi jau jau
Man laiks jaunība sauks
Es jauns un bez rūpīgs ♥

Citerar Musiqq vart helst jag kan! :D
Ja vänner.. I'll be back in August! Men gör det inte till en ovana att inte titta förbi på bloggen, för rätt vad det är så är jag där med ett nytt inlägg, om jag är hos Maja eller så ^^
Så, sist men inte minst vill jag önska er alla en underbar sommar! När jag kommer tillbaka kommer det en massa bilder, och jag lovar att det inte ska ta ett halvår för mig att lägga upp dom den här gången, haha ^^,
Men nu har jag lagt upp alla gamla bilder och det finns plats för nya! Faktum är att jag tror att det aldrig varit så lite bilder i datan tidigare ^^
Så igen.. Ha en helt underbar sommar så ses vi så snabbt som möjligt!! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0