Där jag inte var

Fler bilder från där jag inte var! De två första vet jag inte riktigt vart ifrån dom är, dom två vid bron är nog från Öland, och de sista är från våra grannars årliga gårdsfest :)
Mördarblicken Jamie får av ungen i hörnet...

Elliot hittade nån liten rödhårig kompis ^^
Han kommer bli en fin pappa någon dag ♥ Men förhoppningsvis är det ca 20 år kvar tills dess! ^^
Alla barna!
Det var meningen att jag skulle komma dit också, men jag åkte hem med Molly och hennes mormor då, så att jag skulle f lite tid att träffa mina kompisar :) Men iår ska jag gå! ^^
Tog en liten paus i det här inlägget för att gå och hämta en ''mycket hälsosam'' frukost bestående av vitt bröd med smält ost och Oboy! Mamma och jag har konstaterat att hon eller jag (eller egentligen båda) borde banta, eftersom hon köpt ett par nya jeans, och på henne var de för små i magen och på mig vid rumpan, hahaha xD
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0