Från sommaren 2010

Mycket bilder, jag vet.. Kände mig tvungen att kasta in det där inlägget med texten, haha ^^
Elliot och Emelie ♥
Usch jag saknar min lilla tjocka bebis ;( ♥
När jag ser de här bilderna längtar jag verkligen till landet! Nu är det bara en dag kvar! Hoppas det blir bättre väder bara.. Idag ser det ganska bra ut, men innan har det bara varit dåligt väder, enda sedan jag slutade skolan :/
Men jag måste verkligen bränna en skiva med Musiqqs låtar idag, för jag kommer inte överleva en hel sommar utan deras musik D:
Kill me with killa kiss
Kill me with tempting lips
Stare me with candy eyes
Love me with luscious thighs ♥

JAG VAR TVUNGEN FÖR JAG LYSSNAR PÅ ANGEL IN DISGUISE OCH JAG ÄLSKAR MARATS!!
Som förresten fyller 28 om 6 dagar! ^^
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0