Hos Maaaajjaaaaa

Sa jag inte att ni inte skulle göra det till en ovana att inte titta in? Nu hinner jag bara skriva en liten snabbis.
Igår kom Jamie ner till landet, så jag sov hos Maja, för jag passar på nu då, haha :P Vi ska snart åka tillbaka till Odensvi, så ska jag väl bara hem och fixa lite och sen kan vi vara igen :)

Förra helgen när Jamie var nere med några jobbarkompisar tog han med sig en minikyl och ställde i uthuset åt mig, så nu har jag läsk och godis och sånt där, underbart! :D

I övermorgon.. Är det den 28 juni. Är Paolo i Göteborg :( Är Marats 28 år, ja trevligt va? Har tvingat mamma att vi ska baka tårta :D
Och den 29 är Paolo i Borlänge, underbart va? Inte för mig D: Känns som att det nästan vore bättre om han inte kom alls :/

MENMEN. Nu ska jag sluta blogga, ha det bra så länge :)

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0