Hos systrarna

Igår följde Elliot med mig hem till mina kusiner eftersom min kusin Sakarias fyllde 5 år. Han tyckte att det var kul, och alla andra tyckte nog också det, dom har ju aldrig träffat Elliot innan eftersom dom inte är släkt med varandra. Min pappa är ju då världens smartaste och låser in bilnycklarna i bagaget på bilen! Så vi fick åka med farmor och farfar hem ^^

Nu är jag hemma hos lilla Nellie och Sophia, eftersom min lilla Sophia är 7 år idag ^^ Om det är någon som älskar Sverige så är det hon, istället för ''ja må hon leva'' ville hon höra Sveriges nationalsång, haha ^^




Jag har alltid varit snygg ♥




Dansar med kidzen!







SÅ SJUK BILD, jag älskar henne <33

Random bilder man kunde hitta i den här datan då! Nu ska jag äta grillat ^^

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0