I skolan ~

Länge sen det kom ett inlägg från skolan nu, men här har ni ett! Elin som sitter här bredvid mig har precis kollat lite på min blogg och ja! Elin hälsar att hon är bäst.

DET ÄR EN VECKA KVAR TILL SKOLAVSLUTNINGEN, YAY! *längtar*
Anna-Karin ska kolla på jobbet imorgon om hon kan ta ledigt en dag så vi kan åka till Göteborg så jag kan se på min make PAOLO (♥♥), Glasvegas och Coldplay den 28 juni. Förresten är det samma dag som min lover Marats fyller 28! Så det skulle vara en mycket fin dag att göra det på ^^
Kommer dock vara ca pank efetråt eftersom biljetten kostar typ 1000 kronor, men det gör inget :)
Imorgon ska Lollo sova hos pappa med lilla mig ~
HEHEHEHE den är min bakgrudsbild på mobilen, Zuri skickade den när jag satt ensam och väntade på att Greta och Bianca skulle komma tillbaka från Olivia ^^ <3
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0