Ledig dag

Jag vet att jag inte bloggade igår, men jag hann helt enkelt inte! På morgonen spelade vi minigolf med klassen och en kille som ska börja i våran klass efter sommarlovet var med också. Rasmus heter han, han gick i min klass när vi var små, jättepinsamt, haha. Jag, Elin och Greta spelade, men gav upp efter att inte ens ha spelat hälften. Lite fusk förekom (mest Greta), men jag vann :)
Efter åkte vi hem till Elin med Greta, Alicia, Rebecka, Malin och Klas. Badade i poolen och lite så, även om det regnade och var mulet ^^ Och så åt vi pizza :) Jag har sovit här med Greta, men ska snart hem, eftersom jag ska hämta Elliot vid tre :)
Imorgon är det skolavslutning! Ska bli så himla skönt, har längtat efter det så länge nu ^^ Vet fortfarande inte vilka skor jag ska ha, och jag måste fixa naglarna (som jag sparat i 23456782 år så att dom ska vara fina till skolavslutningen), så jag kommer ha det lite stressigt idag, haha.
Greta och Elin ligger utanför och solar lite, med filtar på ^^
Kom på att jag inte lagt upp bilderna på Samu som Alexandra tog på rix fm festivalen, så nu är det dags! I bakgrunden på första bilden kan ni då se Sami Osalas huvud, haha ♥
Förresten kunde inte Anna-Karin byta sin lediga dag, men Jamie ska kolla vad han kan göra för han vet att jag verkligen vill åka och se Paolo ^^, <3
P.s Den gif:en Greta la upp, det var ur någon av hennes kompisars blogg. Fråga mig inte vad hennes problem är xD
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0