Mera Uppcon!

Ja nu kan jag lägga upp resten av bilderna från Uppcon! Enjoy ^^
Som sagt, vissa bilder är lite rosa och vissa var jag tvungen att göra svart vita, menmen ^^ Haha jag älskar bilden längst ner på Greta ♥
För övrigt.. Har jag haft so prov idag, och svar ja, jag var tvungen att göra omprov, men det var typ alla.. Skönt att det är över!
Snart så kommer Jamie hem och vi ska försöka hitta på något att äta. Han hade tydligen tänkt att vi skulle äta på stan eftersom det bara är vi och Elliot som är hemma, men eftersom det var upptaget när jag ringde honom när jag var på stan (som han bad mig göra), så åkte jag hem istället! Han får skylla sig själv :) men nej, nu tycker jag han ska komma, jag är hungrig D:
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0