Nyår

Segt, jag vet, men... Nu kommer bilder från nyår! Eftersom jag saknar snön och kylan, och framförallt att förfrysa fötterna så mycket! *host host*

Måste säga att det var väldigt fint med all snö och så, men jag saknar det verkligen inte! ^^
Mitt fina fina hus som jag saknar ♥
Fämi på nyår ^^ (Jamie på ren svenska)
modern
(det där ska då föreställa en brevlåda)
Jag vet att det kommer massa bilder varje dag nu, men det är så det får va! För snart är det sommarlov och då måste jag lägga in nya bilder, så det kommer fortsätta på det här sättet :) Men det är väl bara kul, visst? Nananana, längtar efter att vi åker ner igen ^^, Förresten tror jag jag kan åka till Göteborg! Herre gud vad jag hoppas ^^
IDag var jag på stan med Elin för att köpa en present till Anna-Karin, och en till Joel, som fyller år i helgen. Till Anna-Karin köpte jag örhängen och ett halsband, och till Joel ett kit med insekts-samlar-grejer. Alla barn gillar väl sånt..? Hoppas han gör det iallafall! Alex fyller 6 i helgen och Sophia 7 snart, men dom får lite av mina gamla saker, haha ^^ Enda anledningen till att jag köpte nåt till Joel är för att vi inte har några killsaker hemma ;P
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0