The lekplatsen you know

Nu kommer det mycket ilägg med bara bilder, men ni får stå ut! Jag åker ju imorgon, så allt måste bort ^^
Här är bilder från någon lekplats Jamie, Elliot och Rebecca var på i somras, men jag var inte med xD
Saknar min lilla Becky.. Hon är i Ecuador ♥
Och på tal om Becky, jag har lånat en vit byxdress med svarta prickar av henne, för hon kommer ju ändå inte kunna ha den. Ja, nu säger jag helt officiellt här på bloggen att jag ska bli moster! Ska bli hur kul som en helst med en till liten bebis pojke i familjen ^^ ♥
Jag tror jag tar och lägger upp en bild på byxdressen sen när jag har klätt på mig, jag sitter nämligen fortfarande i morgonrock och har inte ens ätit frukost, haha.
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0