UppCon stuff!

Hello! Idag började skolan halv 11 eftersom 6:orna spelade brännboll med lärarna, och vi fick gå vid 1, efter att vi städat skåpen ^^ Jag, Elin, Greta och Rebecka gick till stranden en stund, sen gick vi hem till Elin och badade i hennes pool. Simon, Anton, Erik och Oscar kom också, och dom kastade kallvatten på oss, uch :( Imorgon ska vi spela minigolf med klassen och efter det ska jag sova hos Elin, eftersom vi har ledigt på onsdag ^^ Och på torsdag är det skolavslutning, ska bli så himla skönt! ♥
Måste berätta att Charlie Reid fyllde år precis, och jag var den första som skrev grattis på facebook och han svarade! ^^ ♥ Han är basist och har spelat med Thriving Ivory en del :)
Och här kommer lite bilder på grejer jag köpte i Uppsala ^^
Vadå, jag är inte besatt av smycken..? O.o
Anna-Karuin glömde att prata med sin chef idag och fråga om hon kunde ta ledigt en dag, men hon ska imorgon, haha. Spänningen är olidlig!
Fint inlägg Greta gjorde förresten. Eller..?
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0