Bildööör

Såhär ganska så diekt efter att jag skrev det tidigare blogginlägget sa Anna-Karin att jag kunde få låna hennes och pappas dator, så det gör jag! Här kan jag lägga upp bilderna också, men ni får stå ut med att vissa är rosa och sånt ^^

















hahahaha världens ngrisnäsa XD nVar inte meningen att jag skulle lägga ypp den här bilden, utan en annan, men jag kan inte fixa dom på den här datan, så där ser man att jag är svullen om magen ännu mer än vad man ser på den jhär bilden XD Och jag tror ändå att grisnäsa är bättre än stor mage :)


Och så en random bild på Sophia och Alex! Lovisa trodde Alex var en kille, så det är väl bäst att jag skriver här att hon alltså är en tjej, och heter Alexandra! XD

Det var allt för mig! Adios amigos ♥

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0