Nattinlägg

Nu kände jag helt plötsligt för att blogga såhär mitt i natten! Tro det eller ej, men fast att det bara var ett par timmar sedan som jag bloggade senast så har det redan hänt lite skoj!

Just nu sitter jag och pratar med min lilla Bianca på msn, och camar också ^^ Hon är med en kompis och dom ser på film, så hon verkar ju ha det mysigt iallafall! Klockan har passerat halv ett och vi har båda fortfarande fönstret öppet eftersom det varit så varmt idag!
Jag har precis ätit upp ett helt paket keso och druckit upp en halv kanna saft, men det är ju bara gott! Tror jag kommer få gå och hämta lite till dricka snart ^^


Skickade typ nyss den här fina bilden på Samu till Bianca ♥ Linn tog den till mig när jag var i Spanien D: Sötast ♥

Idag pratade jag med en kille som bor i England på Facebook. Paolo och The Vipers (bandet som spelar med honom) söker en trummis, så han hade sökt. Senare skrev han att han kunde fixa biljetter så vi kunde gå och kolla på Paolo tillsammans.. O.o Jag blev lite rädd som ni kanske kan förstå! Tur att jag bor i Sverige då så det ändå inte går, haha XD

Sen har jag pratat med Mered massa också ^^ Jag vet inte om jag har berättat så mycket om henne tidigare, men det är en tjej som jag träffade på Youtube. Hon är 23 och från Belgien ^^ Alltså samma land som fina Tom Dice! :D Vi pratade om massa roliga saker 8D Och tråkiga :( Men mest roliga! :D Till exempel så sa hon att hon älskar killar med glasögon, asså inte solglasögon, utan riktiga glasögon, och det tyckte ju då jag var lite festligt 8D Hon är jättesöt och kallar mig för twinnie och sweetie, hehe ^^ ♥

Nu ska jag hitta på nåt skojj innan jag ska sova!

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0