Med Lollo <3

Här sådär ett halvår efter kommer bilder från när jag var med Lollo en gång ^^ Lilla fina Lollo som är i England på språkresa med Linn ^^
Mja, vi hade lite kul.... Bara för att vi är snyggast lixom :)
Måste berätta det att jag är vän med en tjej från Lettland på facebook, och hon skriver på lettiska till mig xD Här har ni en liten del ur vår vackra konversation :
Ilze: Man tas lietas jauki, ka tev patīk kāda grupa no Latvijas. :) Un vēlu veiksmi ar mācīšanos!! :) ♥
Jag: Liels paldies! Es nevaru pateikt daudz :p ♥
Ilze: Nav par ko! :) Un tas nekas, ka nevari pateikt daudz. Toties pateici ļoti pareizi ! :p ♥ Latviešu valoda nav pati vieglākā valoda. :)
Jag: Nē, tas nav tik vienkārši. Bet es mēģinu, un tas ir labāk :D ♥
Spännande va? Erkänner att jag inte fattar sådär jättemycket av vad hon säger utan google translate, men jag försöker! xD
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0