Uppcon 2011

Vännor! Jag är mycket väl medveten om att jag inte har bloggat på en vecka och jag säger förlåt för dettta, men jag har inte haft tid! I veckan pluggade jag massa, för det är mycket med skolan nu såhär sista veckorna.. Tio dagar tills skolavslutningen nu!
Ja då  var man hemma från Uppsala och Uppcon! Vi har haft det helt underbart ^^ Träffade massor av roliga människor, och ingen kan någonsin kalla mig onormal igen efter det här XD Vi var och såg Versailles, ett J-rock band Greta lyssnar på och efter fick vi deras autografer och skaka hand med dom, så rör aldrig våra högerhänder utan att be om lov, de är heliga!
Här kommer några bilder ^^
Bilderna på transorna och lite kul stuff kommer sen ^^
Om ni undrar varför vissa bilder är svartvita beror det på att färgen i kameran blir rosa ibland, så då ändrar jag ;P Free hugs skylten har Bianca gjort, och hon är hur söt som helst ^^
Hinner inte skriva mer nu, för Jesso kommer, bye ^^
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0