VARNING FÖR GALOPPERANDE BÖGAR

NÄMEN HALLUUU~~  *sjunger lite*
BABY I'M SO LONELY LONELY LONELY EH EH EH!!!!!!11!!!!11
WIHO MY NAME IZ GRETO OCH JAG TÄNKTE BLOGGA FÖR VERONICAS SMÅ LÄSARE! C:
Jag dyker då upp här ibland, men inte lika ofta som veronicas ''son'' Elliot >__>
MEN JA! c:
Ja, jag är då en bloggare som älskar att slänga in random bilder/gif's i mina inlägg lite här och var! :)
Särskilt på asiater♥
Här ovanför ser ni ett perfekt exemplar på en! <3 ( HAHAHAHA WTF NOO LÅTER SOM JAG FÖDER UPP DJUR ELLER NÅGOT SÅNT WEIRD D: )
HIS NAME IZ TAEMIN~ YAAAAAAAY!
Han har gått från svamphår för 1 år sen *pekar meningsfullt upp mot den rörande bilden*
till att bli en rödhårig SEXII BIATCH SOM MAN VILL RULLA RUNT MED I SÄNGEN 25/7
( Jag har en extra timma på mitt dygn. Yeah. )
HIHIH SPAMMMMMMMMMMMMMMMMMM~~ ! :D
Men jag saknar även tiderna då han såg ut såhär↑ :''c
Och var en äkte söt liten Noona-killer!! ^o^
OCH DÅ FÖRSTÅS undrar ni vad noona är!
JAMEN DET SKALL JAG FÖRKLARA FÖR ER SMÅ BARN!
Noona = koreanska = vad yngre killar säger till äldre tjejer! 8D Så typ ''storasyster'' fast man säger det inte bara till familj :3
Tex Veronica-noona! 8D Fast jag är då ingen man utan en yngre tjej, så det blir Veronica-Unnie för mig! c:
För veronica är äldre än mig! >__>
Unnie = vad yngre tjejer säger till äldre tjejer! :D
yngre tjejer säger ''Oppa'' till äldre killar~
Fast man måste inte säga förnamnet före, så man kan säga tex Oppa, noona, unnie osvosv ! 8D
Okej nu slutar vi med koreanskan här va >_>
WAAAAAAH NI FÅR ÄVEN EN BILD PÅ MIN ÄLSKLINGS MINHO~~~~!!!↑
HAHAHAHAHAHA JAG GILLAR BÖGAR MEN FRÅGA MIG INTE VARFÖR JAG HAR DEN HÄR GIF:EN(bilden) ENS, DET ÄR LITE FÖR MYCKET O______________________________________________________O ↓

Kommentarer
Postat av: Linn

Vilka är de där sista!!?!? Säg inte att det är era idoler taemin och dom :(

2011-06-12 @ 23:38:42
URL: http://yolinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0