Barnbasar

Oh herregud vad trött jag är! Somnade typ 1 inatt, och gick upp typ halv 9, och så vred man ju fram klockan en timma inatt, så jag sov ungefär 8 timmar, lite till, men jag behövde sova mer... -.-

Var med mamma och Anna på barnbasaren, och det var väl ganska kul :) Bara det att vi hade jättelite plats XD

Fick gå lite tidigare för att hinna med tåget och så, så jag gick till Greta lite innan, och där åt jag en våffla och... cp-ade runt som vanligt :)

Nu är jag hos farmor och farfar! Var dödstrött när jag kom hit, men sen smsade Zu mig och skrev saker som gjorde mig lycklig och då hoppade jag upp och ser och skuttade runt i smyg när ingen såg ^^ Så då blev jag iallafall lite piggare :)
Jag har gjort intervjuer till min släktforskning till skolan, och dessutom kollat igenom en låda med gamla bilder ^^ Vi ska till biblioteket imorgon och kopiera en del som jag kan ha med i mitt arbete :) Såg bilder på farfar när han var liten, har var så sjuuukt söt! En sån där unge som man helt enkelt bara hade velat käka upp ^^ ♥

Nu ska jag skriva i gästboken på Sunrise Avenues hemsida, adjö!! ♥

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0