Födelsedagsfika

Ja hej! Nu är det söndag och imorgon ska man tillbaka till skolan. Det känns ganska så derpremerande om jag ska va ärlig... Vi har biologi prov och matte prov i veckan, och jag måste verkligen plugga imorgon!!
I helgen har Molly varit här. Vi har inte gjort så mycket. Typ kollat på melodifestivalen, och så igår möblerade om mitt rum. Skönt att ha det gjort! Hittade massa grejer som har varit borta när jag drog ut hyllorna också! :D Jag har fått mera plats i rummet nu när jag har möblerat om, jag ska bara spika upp mina tavlor :)
Idag har släkten varit här på fika för mig och Jessica, och mina kusiner Jesper och Marcus. Det är ett tag kavr tills jag fyller år, men ändå... 29 mars för er som inte visste :) Jag fick 800:-, en tröja och ett presentkort på H&m för 500:- ^^ Så nu har jag 1600:- i presentkort på olika affärer sammanlagt... Har 300:- på Jc och 800:- på Accent. Tror jag ska köpa två shalar och en väska från Accent :)
Är inne på Jessos sida, så jag kan inte ladda upp några sommarbilder, men en bild på Elliot blir ju alltid bra ^^ ♥
P.s Det som hänt i Japan är verkligen hemskt, och det enda vi kan göra nu är att be för dom och hoppas att det går bra med kärnkraftsverken och att det inte kommer några fler stora jordbävningar ♥ ♥
Veronica

Kommentarer
Postat av: Soff

14 veckor är inte särskillt mycket tycker ja :S

hihi !

åh va roligt att möblera om! :D hjälp handla på du :) Grattis i förskott! kraam

2011-03-14 @ 16:23:20
URL: http://soooffaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0