Hemma tidigt

Hejhej, hoppas allt är bra med er! Själv började jag må illa på förmiddagen, så jag åkte hem från skolan. Har ätit lite, men jag mår fortfarande illa.. Hoppas det går över :) I skolan hann jag bara ha slöjd, men det var bra iallafall, för jag måste verkligen bli klar med mitt arbete nu!
Tänkte att jag skulle lägga upp fler bilder från sommaren! Här är bilder från ön (hos morfar) förra sommaren. Jag var inte där, det var bara Elliot och mamma, men jag tänkte lägga upp några bilder på Elliot när han var där för han är så sjukt söt ^^
Så sjukt underbart söt, jag älskar Elliot så mycket!! <3
Elliots kompis kanske kommer hit med sin mamma senare och fikar, vi får väl se :)
Veronica

Kommentarer
Postat av: emelie francea

Kika gärna in på min blogg & lämna ett avtryck! :)

Ber om ursäkt om du inte vill ha spam!

2011-03-08 @ 17:04:59
URL: http://franceaemelie.blogg.se/
Postat av: Bunny

Det får vi verkligen hoppas! :D Och tack, stekt banan låter lite speciellt men är säkert gott XD

2011-03-09 @ 16:09:09
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0