Hos pappa

Jag vet att jag sa att bilderna skulle komma i torsdags, men jag hann tyvärer inte sitta något vid datan då, och inte  igår heller... Nu är jag hos pappa, men jag ska hem idag istället, så ni kan vara säkra på att bilderna kommer i helgen iallafall!

Idag ska vi åka till badhuset i Vagnhärad, fast vi ska väl bara bada i en timma eller så... Och så måste jag hjälpa min lillasyster att tvätta håret på bahuset också, tummen upp på den!!

Ikväll ska jag kanmske sova hos Greta, eller så kommer hon till mig. Jag vill ha grekisk yoghurt och persikor!! ♥ ♥

Jaha, nu ska vi visst äta lunch... Jag hinner förmodligen inte skriva mer idag, men imorgon :)

Veronica


Kommentarer
Postat av: Soff

du har så otroligt spännande nya (för mig) smakkominationer! måste testa alla nån gång! :)

ha det så roligt!

2011-03-19 @ 20:31:13
URL: http://soooffaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0