I fjällen!

Hejsan hejsan alla barn! Nu är jag i fjällen ^^ jag saknade facebook så mycket så jag var tvungen att logga in i mobilen, och så passar jag på att blogga lite också :) det känns lite som att skriva ett sms, och jag måste erkänna att jag redan börjar bli lite trött i tummarna... Hur som helst, jag ska väl berätta lite om vad jag har haft för mig och så! I lördags åkte jag hit. Det tog typ 7 timmar och man var extremt trött efteråt! I söndags var vi bara hemma. Vi skottade hela vägen ut till dass, och det tog över en timma :/ det är ganska långt från huset, och det var ju läskigt mycket snö... Backen här hade tillfälligt stängt, men allt ska vara fixat till påsk säger de, så nästa år när vi kommer hit kan vi förmodligen åka där igen! Igår var vi i björnrike och åkte skidor. Det var jättekul! Fast jag råkade åka ifrån jesper och han hade ingen mobil... :/ det var meningen att vi skulle till björnrike idag igen, men det ville inte barnen... Det var synd, för linn skulle ha varit där och i så fall hade jag kunnat åka med henne :( <3 Jesper är ute och åker med skotern, och jag ska väl också åka lite sen. Jag ligger uppe på loftet med fönstret uppe, och jag kan höra honom långt där borta... ^^ ska snart gå ner och leta upp långfärdsskidor så kan vi åka lite sånt också :D Nej, nu är mina handleder helt döda så jag måste vila dom lite! Ha det bra så länge ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0