Ja men gud ja

Det gick verkligen jättedåligt på bilogi provet idag! Vi får aldrig målpapper i biologi, så man vet ju inte ens vad man ska plugga på... Jag vet att jag kommer få ig, så jag tänker skriva ner allt som var på provet på ett papper och börja plugga till omprov på fredag! Det kommer bli mitt första omprov, inte kul... :( Den enda bra med att vi hade provet idag var att vi fick sluta kvart över ett, eftersom vi hade provet på håltimman, och efter språket så har vi hål och biologi, men då hade vi alltså ingen biologi :D
Igår på hemkunskapen gjorde vi amerikanska pannkakor och chokladmousse, så idag fick vi gå till hemkunskapen på lunchen och äta moussen ^^ Mums!
Elliot ska till tadläkaren idag, men om vi hinner ska vi åka och köpa en mobil efter det... Hoppas verkligen att vi hinner!
Den här tröjan fick jag av mormor i söndags ^^ Vad tycker ni? :)
Nej, det är väl bäst att jag sätter igång med biologin... Så får jag bättre resultat på fredag :) ♥
Veronica

Kommentarer
Postat av: Soff

jag hoppas också du hinner :)

inte kul med prov asså! :/

fiin! Kraaam

2011-03-15 @ 20:47:48
URL: http://soooffaaan.blogg.se/
Postat av: linn

man får itne göra omprov sa håkan <3

2011-03-15 @ 22:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0