Smärta!

Har så läskigt ont... Fick ont i halsen i morse, och jag har käkat halstabletter och druckit mjölk med honung och massa sånt, men det är verkligen ingenting som hjälper! Om jag fortfarande har såhär ont i morgon tror jag att jag ska till doktorn med mamma... Usch det svider brutalt när jag sväljer :S
Sen knäckte jag ryggen idag (brukar göra det) men efteråt fick jag jätteont och bara låg och skrek och kunde inte röra på mig! Det är lite bättre nu, men har fortfarande ont... :/
Jaha och så skulle jag lägga in låtar på min mobil, och dom ligger på min sida, men då gick det inte att logga ut för man kunde inte stänga ner en ruta -.-
Elliot och Becky på landet i helgen ^^
Nej, nu går jag och avlider av smärta. Adjö.
Veronica

Kommentarer
Postat av: Soff

Du kan ju inte bara gå odö sådära! :O av paolo, av ont, av allt! ;( hoppas de är mycket bättre nu!

2011-03-25 @ 14:07:55
URL: http://soooffaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0