Underbart...

Eller inte sådär överdrivet jätte underbart! Idag var jag hos Greta och pluggade för vi har ju biologi prov imorgon, och jag känner att det kommer gå sådär... Hoppas det går bra iallafall :) Och så har min mobil gått sönder idag! Eller ja, det är inte ens min, det är mammas! Så imorgon efetr skolan ska jag och mamma och köpa en ny telefon till mig och lämna in hennes på lagning. Jaja, det blir väl bra :)
Nu ska jag... ja
Förretsen kanske jag ska till Stockholm på fredag med Greta och träffa Zu, och hur som helst så har Greta hittat en japansk affär i Stockholm, där dom har massa av Pocky smaker, som pumpa, vilda bär och mandel och choklad ^^ Dom har rea på Pockyn, så då får jag köpa massa och fylla på mitt förråd ^^
Veronica

Kommentarer
Postat av: Soff

åh jag måste följa med nån gång också! :) är väldigt spänd på de där pocky

2011-03-14 @ 21:34:36
URL: http://soooffaaan.blogg.se/
Postat av: Soff

tvyärr går just inte fredag .. ;( men jag ska hälsa min pappa och vi får helt enkelt kämpa igenom de här veckorna :P Kram på dig

2011-03-16 @ 07:19:15
URL: http://soooffaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0