Uppdatering!

Ja nu var man hemma! Har i och för sig varit det i typ 3 dagar, men har inte hunnit blogga förrän nu...
Ja, i fjällen var i Björnrike en gång till, och så i Vemdalen! Vi har även bakat pizza och åkt långfärdsskidor. Sista dagen åkte vi det, men då blåste det så mycket, så då var det mest jobbigt...
Det var meningen att jag skulle åka skoter med Jeppe näst sista dagen, men då ville den inte komma igång. Och så sista dagen var Jeppe ute och åkte med den, så skulle han komma tillbaka och hämta upp mig, men då hade han fastnat med den i snön och var helt slut... Så det blev inget för mig, men det gör inget!
Mina Paolo grejer hade ju kommit när jag kom hem! Så idag hade jag på mig linnet i skolan ^^ Det är extremt vackert!
Jag hade tänkt att jag skulle lägga upp fler sommarbilder nu, men det får vänta till en annan dag, för jag är inne på Jessicas sida, och jag har inte bilderna här ;)
Så istället blir det en länk! Det här är en av mina favvolåtar just nu; Dissappear med Motion City Soundtrack
Videon är lite skum.. MEN! Det är en himla bra låt! Tycker jag iallafall :)
Har ätit bananer med glass, mums! Snart blir det top model :)
Veronica

Kommentarer
Postat av: josefin

fin blogg :)

2011-03-08 @ 13:59:04
URL: http://josefiiinss.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: Tack :) allt bra?

2011-03-08 @ 14:12:48
URL: http://josefiiinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0