Wiwi, kiwi

Hello! Hinner tyvärr inte skriva så mycket idag... Men iallafall, idag skippade jag idrotten för klumpig som jag är halkade jag på isen och slog i svanskotan, så ja, jag har lite ont om man säger så...
Det var meningen att jag skulle gå på stan med Josefin idag, men hon var sjuk, och det var verkligen INGEN annan som kunde gå :( Så jag fick helt enkelt ta och gå själv! Jag fixade mig gitarr, för en sträng hade gått av, och så köpte jag en födelsedagspresent åt Jessica, som fyller 19 på fredag :)
Annars har det inte hänt så mycket... Har bara varit i skolan och tråkat ;) Och nu är jag hungrig :( Jag är sugen på något onyttigt! Får väl gå och kolla om vi har nåt!
Ja, några bilder på mig och min älskade lillebror ^^ <3
Veronica

Kommentarer
Postat av: rebecca

ahaaaaaa lyckligt att du gjorde illa dig precis innan idrotten... sååå jobbigt när man plötsligt blir sjuk eller gör illa sig just innan gympan..... :p been there done that ;p;p

2011-03-15 @ 22:13:59
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0