WOHO!!!

Just nu är jag ganska så glad om man säger så! Idag har jag varit på stan med Alicia och köpt massa saker! Köpte grejer för typ 869 på accent, för jag hade ju presentkort på 800, och så handlade jag för typ 300-400 på H&m, bland annat en bikini ^^
Och igår hann vi åka och köpa en mobil efter Elliot varit hos tandläkaren, och eftersom jag fixade abonnemang samtidigt fick jag 300 kronor i rabatt, men sen visade sig att det var något som haft den innan och lämnat tillbaka, så idag var mamma där och bråkade och fick 700:- tillbaka :D Så jag betalade 300 spänn för en mobil som egentligen kostade 1300 :D Känner mig ytterst nöjd!
Jag köpte bikinin till vänster, fast med helgrön överdel, som underdelen :)
Ja det var en sån här jag köpte! Jag vet att alla har en sån, men ändå... Dom är sköna ;D
Bilder på allt annat jag köpt kommer imorgon ^^
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0