Efterrätt!

Hej mina vänner! Hämtade Elliot på dagis idag, sen var vi på mammas dagis ett tag ^^
Jag är bäst, håller på och gör min Paolo fanvideo nu! ;D
Nu ska ni få veta att Greta har fått prao på Tratten, så vi kommer praoa tillsammans :D Och jag hade redovisning av Ortodoxa kyrkan i skolan idag, och så fick vi tillbaka våra spanskaprov, fick MVG, yay! ^^
Igår fick ni ju då lite mat-bilder, och idag blir det efterrätter!
Creme brulé är det godaste som finns, om jag får säga det själv! Den här tror jag är från mammas födelsedag :)
Smaskig tårta som mamma gjorde ^^
Creme brulé med passionsfrukt från i vintras ^^ Ja, det är en stor tallrik och ja, hela var till mig! Fick ner den på typ 40 minuter XD
Nu grabbar så ska jag fortsätta med min video!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0