FOOD!

Grabbar nu är det inte länge kvar till sommarlovet! (Förlåt, men grabbar är mitt nya favvo-ord.)
Ja och just därför måste jag få bort alla gamla bilder som det tog cirka 1000 år för mig att lägga in på datan, så här har ni några! Idag är det mat som gäller! För er som inte vet så är ju då min låtsaspappa Jamie kock, så det blir god mat, oftast :)
Förrätt från mammas födelsedag tror jag ^^
Jag älskar stuvad blomkol, sockerärtor och morötter, så tummen upp på den här! (y) ♥
Själv har jag ätit för en liten stund sen, och åt nyss glass också, så jag hoppas att jag inte gjorde någon annan hungrig nu.. O.o
Veronica

Kommentarer
Postat av: Soff

eiiik fusk o ha en kock som låtsaspappa O.O nu är jag avis :P

2011-05-06 @ 15:03:01
URL: http://soooffaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0