Home sweet home

Eller..? Önskar bara att jag kunde ha varit hemma för en vecka sen och sett bästa Sunrise Avenue :( Samu skrev däremot i en anteckning på fb att dom kanske kommer tillbaka senare iår, så det är såklart det jag hoppas på! Massa av mina kompisar var där, och Linn och Elin träffade dom och fick ta kort med finaste Samu, jag baa NOOOOOOOO. Menmen, vad ska man göra? Skriva ett brev till dom tror jag XD
Sötaste pussmunnen som Samu alltid gör <3 Men där hade han brunt hår, hehe ^^ ♥
Det är så orättvist.. Jag är lixom deras biggest fan och har lyssnat på dom sen dom debuterade för 4 år sen, men det är inte jag som får se dom, nej nej! Dom var bara i Sverige 2007 när dom hade debuterat, och då var jag för liten, och sen är det enda dom har gjort här att spela in låtar och så, så Samu sa att han tyckte att det var kul att vara tillbaka, och att han älskar Stockholm ^^ Han sa också att han minns när han åkte hit när han var 15 för att kolla på snygga tjejer och shoppa med sina kompisar, eftersom shoppingen här är bättre än i Finland (och det är den fortfarande). HELL YEAH, SWEDISH GIRLS IS DA SHIT! Det är ju bara fakta att vi e snyggast lixom ;) Synd att jag inte var 15 för 20 år sen bara... XD
KOMMER INTE KOMMA ÖVER SORGEN. Ännu. Tills jag får träffa han <3
Hur som helst var återföreningen med Paolo, Musiqq och Sunrise Avenue igår mycket vacker och jag var nära tårar <3
Lite dålig kvalitet, men det var allt som fanns uppe på youtube än så länge ;)
Bilder och allt från Mallis kommer senare, ska till Greta och hinner inte lägga in bilderna nu ;) Senare kommer Becky hit och min kusin Tobias fyller 10 så vi ska dit en stund ^^ Och imorgon är Jessos student, mycket på gång här!
Har även börjat skriva en ny låt, så jag kan lägga upp lite ur den ^^ Nu kanske :)
Veronica

Kommentarer
Postat av: Karin Östergren

Goddag! vad intressant dina inlägg verkar. lär definitivt läsa dina poster lite mer. (: Hoppas du har en bra dag (:

2011-07-01 @ 17:59:28
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0