I'd do oh anything.. ~

Ja just nu verkar det väl som att jag gör vad som helst för att vara kvar i skolan. Vi har ingen bild, och nästa lektion är elevens val, det börjar inte förrän mer om en timma.. Dom flesta här redan åkt hem, men här sitter lilla jag och Greta! Antagligen ska vi göra ''Gratis Kramar'' skyltar att ha med till UppCon sen på elevens val, haha ;D Men det är väl lika bra att vara kvar i skolan, så.. missar man inget XD (ehm..?)

Idag kommer Becky till oss, vi ska till Minako och äta eftersom hon fyller 21 år idag ^^ Grattis snygging! Säger jag helt öppet i bloggen.



Hörrni grabbar, här har ni en cp bild från Grekland 2009 ;P Snart blir det att åka till Mallorca, läängtar! Var och hämtade ledighetsansökan idag ^^ 2 på lördag, sen åker jag ^^


Jo, I'll do anything, underbar låt med Jason Mraz ^^ Bara för jag sökte på den på Google så sitter jag och Greta nu här och sjunger I'm Yours högt och vackert ^^ ♥

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0